Adeda Dikkati Güçlendirme Seti 6. Sınıf 12 Yaş
Zekâ, dikkat ve başarı sistemi sınavlarda gerekli olan temel sistemlerdir. Öğrencilerin sınava girmeden önce çok etkin bir şekilde bu alanlarını geliştirmeleri gerekir. Görsel algı, parça bütün ilişkisi, sözel zekâ, yargılama, düşünme becerileri, aritmetik zekâ, konsantrasyon, çalışma belleği, kısa süreli hafıza bu konuda gerçek başarıyı belirleyen mekanizmalardır. Bu mekanizmalar ne kadar çok çalışırsa çocukların başarısı da o kadar iyi olacaktır.
Algı, dikkat, düşünme, yargılama, doğru karar verme, sistematik düşünme, sözel zekâ, sözel yorumlama, düşünsel algılama, benzerlikler, analitik düşünme, görsel yoğunlaşma, sözel kavramlaştırma gibi birçok alanın çalıştırıldığı egzersizler bu kitapta toplanmıştır. Öğrencilerin sıkılmadan rahatlıkla yapabileceği çalışmalar onların sınavda başarılarını artırmaya yönelik olarak hazırlanmıştır.
Liselere giriş sınavı sorularına bakıldığında dikkatini odaklayan öğrencilerin birçok soruyu rahatlıkla yapabildiği görülmektedir. Dikkat ve odaklanma ne kadar iyiyse, öğrencinin sınav başarısı o kadar artmaktadır.
Mantık yürütme, muhakeme becerileri, hızlı ve dikkatli çözüm bu şekilde desteklenmekte zekanın kendisini göstermesi için alt yapı oluşturulmaktadır. 3 kitapta onlarca sayısal ve sözel egzersizle sınavlarda sıfır hata ve dikkatli çözüm hedeflenmiştir. Her öğrenciye mutlaka ulaşması ve her öğrencinin çalışması gereken bu sistemi her öğrenciye tavsiye ediyoruz.
KİTAP İÇERİĞİ:
DGS 6. sınıf 3 adet kitaptan oluşmaktadır.
Kitapların her biri 208 sayfadır.
Kitapların sıralaması kesinlikle zorluk sıralaması olarak algılanmamalıdır.
Kitapta gençlerimizin yaşı içerisinde yapabileceği kolay ve zor egzersizler bir araya getirilerek sıralanmıştır.
Üst üste zor egzersizler verilmemiştir ki öğrenci sıkılıp kitaptan vazgeçmesin.
DGS İLE İLGİLİ HEDEFLER / GENEL FAYDALARI:
Öğrenme sistemini aktif bir şekilde çalıştırıp ders başarısını artırır.
Dikkat becerilerinde artış olur, ders ve akademik alandaki dikkat hataları azalır.
Çalışmaya ve öğrenmeye karşı istek artar, okuldaki performansı yükselir.
Görsel alana girenleri fark eder ve ayırt eder, masa başı ders çalışmalarındaki başarısı artar.
Dinleme becerisi artar, işitsel algısında kuvvetlenme olur.
Planlama ve sıralama becerilerinde artış olur, karşısına çıkan problemlerde fayda sağlar.
Okuma ve okuduğunu anlamaya fayda eder.
Zihinsel enerjinin bir konuya odaklanmasına yarar.
Düşünme becerilerini destekler, yorumlama becerisini geliştirir.
Esnek düşünebilmeye yardımcı olur. Kısa süreli bellek, uzun süreli bellek gelişimine fayda sağlar.
Farklı bakış açıları ile problem çözmeye yarar sağlar.
Aritmetik becerisine katkı sağlar.
Soyutlama becerisine fayda sağlar.
Sözel becerilerini artırır.
Unutkanlığı azaltır. Kavrama süratini geliştirir.
Farklı açılardan öğrenme becerisini destekler.
PSİKOLOJİK FAYDALARI:
Sürükleyicidir, başarılı olma duygusunu pekiştirir.
Kendine güveni özellikle akademik özgüveni artırır.
Okulu ve çalışma sevgisini artırır.
Kağıt, kalem ders ve öğrenme olumlu hale gelir.
Boş zamanlarını değerlendirir.
TV ve görsel araçların yol açtığı problemlerin azalmasına yardımcıdır.
Duygu ve öfke kontrolü artar.
Zekâ, dikkat ve başarı sistemi sınavlarda gerekli olan temel sistemlerdir. Öğrencilerin sınava girmeden önce çok etkin bir şekilde bu alanlarını geliştirmeleri gerekir. Görsel algı, parça bütün ilişkisi, sözel zekâ, yargılama, düşünme becerileri, aritmetik zekâ, konsantrasyon, çalışma belleği, kısa süreli hafıza bu konuda gerçek başarıyı belirleyen mekanizmalardır. Bu mekanizmalar ne kadar çok çalışırsa çocukların başarısı da o kadar iyi olacaktır.
Algı, dikkat, düşünme, yargılama, doğru karar verme, sistematik düşünme, sözel zekâ, sözel yorumlama, düşünsel algılama, benzerlikler, analitik düşünme, görsel yoğunlaşma, sözel kavramlaştırma gibi birçok alanın çalıştırıldığı egzersizler bu kitapta toplanmıştır. Öğrencilerin sıkılmadan rahatlıkla yapabileceği çalışmalar onların sınavda başarılarını artırmaya yönelik olarak hazırlanmıştır.
Liselere giriş sınavı sorularına bakıldığında dikkatini odaklayan öğrencilerin birçok soruyu rahatlıkla yapabildiği görülmektedir. Dikkat ve odaklanma ne kadar iyiyse, öğrencinin sınav başarısı o kadar artmaktadır.
Mantık yürütme, muhakeme becerileri, hızlı ve dikkatli çözüm bu şekilde desteklenmekte zekanın kendisini göstermesi için alt yapı oluşturulmaktadır. 3 kitapta onlarca sayısal ve sözel egzersizle sınavlarda sıfır hata ve dikkatli çözüm hedeflenmiştir. Her öğrenciye mutlaka ulaşması ve her öğrencinin çalışması gereken bu sistemi her öğrenciye tavsiye ediyoruz.
KİTAP İÇERİĞİ:
DGS 6. sınıf 3 adet kitaptan oluşmaktadır.
Kitapların her biri 208 sayfadır.
Kitapların sıralaması kesinlikle zorluk sıralaması olarak algılanmamalıdır.
Kitapta gençlerimizin yaşı içerisinde yapabileceği kolay ve zor egzersizler bir araya getirilerek sıralanmıştır.
Üst üste zor egzersizler verilmemiştir ki öğrenci sıkılıp kitaptan vazgeçmesin.
DGS İLE İLGİLİ HEDEFLER / GENEL FAYDALARI:
Öğrenme sistemini aktif bir şekilde çalıştırıp ders başarısını artırır.
Dikkat becerilerinde artış olur, ders ve akademik alandaki dikkat hataları azalır.
Çalışmaya ve öğrenmeye karşı istek artar, okuldaki performansı yükselir.
Görsel alana girenleri fark eder ve ayırt eder, masa başı ders çalışmalarındaki başarısı artar.
Dinleme becerisi artar, işitsel algısında kuvvetlenme olur.
Planlama ve sıralama becerilerinde artış olur, karşısına çıkan problemlerde fayda sağlar.
Okuma ve okuduğunu anlamaya fayda eder.
Zihinsel enerjinin bir konuya odaklanmasına yarar.
Düşünme becerilerini destekler, yorumlama becerisini geliştirir.
Esnek düşünebilmeye yardımcı olur. Kısa süreli bellek, uzun süreli bellek gelişimine fayda sağlar.
Farklı bakış açıları ile problem çözmeye yarar sağlar.
Aritmetik becerisine katkı sağlar.
Soyutlama becerisine fayda sağlar.
Sözel becerilerini artırır.
Unutkanlığı azaltır. Kavrama süratini geliştirir.
Farklı açılardan öğrenme becerisini destekler.
PSİKOLOJİK FAYDALARI:
Sürükleyicidir, başarılı olma duygusunu pekiştirir.
Kendine güveni özellikle akademik özgüveni artırır.
Okulu ve çalışma sevgisini artırır.
Kağıt, kalem ders ve öğrenme olumlu hale gelir.
Boş zamanlarını değerlendirir.
TV ve görsel araçların yol açtığı problemlerin azalmasına yardımcıdır.
Duygu ve öfke kontrolü artar.
Zekâ, dikkat ve başarı sistemi sınavlarda gerekli olan temel sistemlerdir. Öğrencilerin sınava girmeden önce çok etkin bir şekilde bu alanlarını geliştirmeleri gerekir. Görsel algı, parça bütün ilişkisi, sözel zekâ, yargılama, düşünme becerileri, aritmetik zekâ, konsantrasyon, çalışma belleği, kısa süreli hafıza bu konuda gerçek başarıyı belirleyen mekanizmalardır. Bu mekanizmalar ne kadar çok çalışırsa çocukların başarısı da o kadar iyi olacaktır.
Algı, dikkat, düşünme, yargılama, doğru karar verme, sistematik düşünme, sözel zekâ, sözel yorumlama, düşünsel algılama, benzerlikler, analitik düşünme, görsel yoğunlaşma, sözel kavramlaştırma gibi birçok alanın çalıştırıldığı egzersizler bu kitapta toplanmıştır. Öğrencilerin sıkılmadan rahatlıkla yapabileceği çalışmalar onların sınavda başarılarını artırmaya yönelik olarak hazırlanmıştır.
Liselere giriş sınavı sorularına bakıldığında dikkatini odaklayan öğrencilerin birçok soruyu rahatlıkla yapabildiği görülmektedir. Dikkat ve odaklanma ne kadar iyiyse, öğrencinin sınav başarısı o kadar artmaktadır.
Mantık yürütme, muhakeme becerileri, hızlı ve dikkatli çözüm bu şekilde desteklenmekte zekanın kendisini göstermesi için alt yapı oluşturulmaktadır. 3 kitapta onlarca sayısal ve sözel egzersizle sınavlarda sıfır hata ve dikkatli çözüm hedeflenmiştir. Her öğrenciye mutlaka ulaşması ve her öğrencinin çalışması gereken bu sistemi her öğrenciye tavsiye ediyoruz.
KİTAP İÇERİĞİ:
DGS 6. sınıf 3 adet kitaptan oluşmaktadır.
Kitapların her biri 208 sayfadır.
Kitapların sıralaması kesinlikle zorluk sıralaması olarak algılanmamalıdır.
Kitapta gençlerimizin yaşı içerisinde yapabileceği kolay ve zor egzersizler bir araya getirilerek sıralanmıştır.
Üst üste zor egzersizler verilmemiştir ki öğrenci sıkılıp kitaptan vazgeçmesin.
DGS İLE İLGİLİ HEDEFLER / GENEL FAYDALARI:
Öğrenme sistemini aktif bir şekilde çalıştırıp ders başarısını artırır.
Dikkat becerilerinde artış olur, ders ve akademik alandaki dikkat hataları azalır.
Çalışmaya ve öğrenmeye karşı istek artar, okuldaki performansı yükselir.
Görsel alana girenleri fark eder ve ayırt eder, masa başı ders çalışmalarındaki başarısı artar.
Dinleme becerisi artar, işitsel algısında kuvvetlenme olur.
Planlama ve sıralama becerilerinde artış olur, karşısına çıkan problemlerde fayda sağlar.
Okuma ve okuduğunu anlamaya fayda eder.
Zihinsel enerjinin bir konuya odaklanmasına yarar.
Düşünme becerilerini destekler, yorumlama becerisini geliştirir.
Esnek düşünebilmeye yardımcı olur. Kısa süreli bellek, uzun süreli bellek gelişimine fayda sağlar.
Farklı bakış açıları ile problem çözmeye yarar sağlar.
Aritmetik becerisine katkı sağlar.
Soyutlama becerisine fayda sağlar.
Sözel becerilerini artırır.
Unutkanlığı azaltır. Kavrama süratini geliştirir.
Farklı açılardan öğrenme becerisini destekler.
PSİKOLOJİK FAYDALARI:
Sürükleyicidir, başarılı olma duygusunu pekiştirir.
Kendine güveni özellikle akademik özgüveni artırır.
Okulu ve çalışma sevgisini artırır.
Kağıt, kalem ders ve öğrenme olumlu hale gelir.
Boş zamanlarını değerlendirir.
TV ve görsel araçların yol açtığı problemlerin azalmasına yardımcıdır.
Duygu ve öfke kontrolü artar.
Barkod
9786056981487